2016. október 31., hétfő

TAG | Halloween Könyves Tag

Ma van Halloween, ezért arra gondoltam, hogy kitöltöm a Halloween Könyves Taget, s mivel kettő ezzel a hagyománnyal kapcsolatos kérdéssort is találtam, ezért összevontam őket, s most megválaszolom őket.




Első kérdéssor

1. Kedvenc horror/thriller könyv:
Lauern Beukes - Tündöklő lányok



2. A legijesztőbb jelenet egy könyvben, amit valaha olvastál:

Nincs ilyen, engem valahogy nem tud megrémíteni semmilyen félelmetes, vagy ijesztő jelenet.

3. Beöltöztél már/beöltöznél Halloween alkalmából valamelyik könyves karakternek?
Még nem öltöztem be Halloween alkalmából, de ha sor kerülne rá, akkor biztosan  Celaena Sardothien bőrbe bújnék (Sarah J. Maas - Üvegtrón).



4. Mit gondolsz, minek öltözne be a kedvenc szereplőd Halloweenkor? 
Összességében nincs kedvenc szereplőm, mert ha több, különböző könyvből kell a legjobban kedvelt karaktert kiválasztom, nem tudok dönteni, szóval passzolom ezt a kérdést.

5. Melyik a kedvenc horror-/thriller típusod?
Minden evő vagyok, de talán a pszicho-thrillert mondanám kedvencnek, mert az van rám a legnagyobb hatással borzongás tekintetében.


6. Ha a könyvek olyan olcsóak lennének, mint a cukorkák, akkor melyik kötetet adnád oda a Trick or Treaterseknek?
A. O. Esther - Frigg rokkája 1. , mert szerintem mindenkinek el kellene olvasnia.




7. Mi a halloweeni olvasmánylistád?
Most épp Jeanne Ryan Idegpálya c. könyvét olvasom.




Második kérdéssor
1. FARAGOTT TÖK
Milyen könyvet faragnál töklámpásnak?
Maggie Stiefvater Hollófiúk c. könyvében szereplő a jeléllel, illetve egy hollóval díszíteném a lámpást.

2. CSÍNYT VAGY CSOKIT
Melyik könyvszereplővel indulnál édességszerző körútra?
Celaena Sardothien (Sarah J. Maas - Üvegtrón) lenne az útitársam, biztosan élvezné, baromira édesszájú a csaj, jó móka lenne.

3. ÉDES KUKORICA

Melyik könyv marad számodra mindig ugyanolyan édes?
Becca Fitzpatrick Csitt,csitt c. írása, hiába olvastam újra, ugyanúgy élveztem minden sorát.

4. SZELLEMEK
Melyik szereplőt látogatnád meg szellemként?
Kaltain Rompier (Sarah. J. Maas - Üvegtrón) lenne az, akit szellemként meglátogatnék és éveken át kísérteném.


5. Jelmezbe bújni
Melyik szereplő bőrébe bújnál egy napra?
Szívesen lennék egy napra Sonja (A. O. Esther - Frigg rokkája 1.), így megtudhatnám testközelben, hogy milyen volt a viking lét, illetve kedvemre való lenne, ha egy napra America Singer (Kiera Cass A Párválasztó) lehetnék, gyönyörű ruhákban járkálnék, és felfedezném az egész palotát.

6. Varázslók és boszorkányok
Melyik a kedvenc pillanatod a Harry Potterben?
Sajnos a regényt még nem olvastam, csak a filmet láttam, de minél hamarabb szeretném bepótolni.

7. Vér és erőszak
Melyik könyv volt olyan ijesztő, hogy le kellett tenned közben, hogy szünetet tarts?
Nem volt ilyen.

8. Rémtörténetek zseblámpával
Melyik könyves karakter tudná a legrémisztőbb sztorikat mesélni?Szerintem eléggé rémisztő lenne, ha John Marrlow (John Cure - A gonosz új arca) mesélne nekem esti mesét, amelyben azt ecseteli, hogy hogyan ölte meg áldozatait.

9. Kísértetház
Egy könyv, aminek még a gondolatától is szabadulni akartál?
Monica Feth Az eperszedő c. könyve, és nem azért, mert annyira ijesztő volt, hanem azért, mert annyira rémesen rosszra sikerült, ilyen még Lora Leigh Buja fiúk c. írása.

10. Halloween parti a haverokkal
Avagy kik szórakozzanak még a tag kitöltésével?
Bárki, akinek kedve van a kérdések megválaszolására. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése