2016. október 25., kedd

Könyv X Film #1 Nem vagyok sorozatgyilkos


Mivel eléggé halloweeni lázban égek, ezért úgy gondoltam, hogy aktuális lenne a Dan Wells Nem vagyok sorozatgyilkos c. regénye alapján készült filmről írnom, ráadásul ezzel az írással új bejegyzés sorozat indul a blogon.


Nem tartozom azok az emberek közé, akik teljesen odáig voltak a regényért, voltak vele problémáim, ennek ellenére mindenképp meg akartam nézni a filmet. Őszinte leszek, ilyen unalmas filmet nem is tudom, mikor láttam utoljára, de lássuk a miérteket.


A történetet körülbelül 109 perces filmbe sikerült kivitelezni, ami végig tömör unalom volt, ugyanis a történéseken alig változtattak, szinte ugyanaz volt, mint amit korábban olvastam. Ez a film tökéletes minta példája annak, hogy ami egy regény esetében jól kivitelezhető, az egy filmnél nem biztos, hogy nagy sikernek örvendhet.

John édesanyja ugyanolyan karakter lett, mint az olvasmányban, annyi különbséggel, hogy itt még jobban látható, hogy a nő irreálisan viselkedik, a néző megbizonyosodhat arról, hogy milyen rossz szülő, ugyanis megengedi, hogy a családi businessben részt vegyen a fia, majd csodálkozik, hogy a gyermeke kicsit fura.


A másik problémám az volt, hogy egyáltalán nem volt film élmény, sugárzik a minőségből, hogy igen alacsony volt a költségvetés a kivitelezést tekintve, mindenre csak annyit költöttek, amennyit muszáj, a kép minőség silány, s a szereplők ruháit nézve végig az az érzésem volt, hogy a sztoriban visszamentünk a ’60-as évekbe. A film végén megpillantható lény pedig inkább volt röhejes, mint látványos, vagy esetleg rémisztő, komolyan mondom, az ember a Szellemirtók rajzfilmben lát ehhez fogható jószágot.

Nagyon csalódtam a filmben, az 1 és háromnegyed órás filmet legalább háromszor állítottam meg, annyira untam, azt hittem sosem lesz vége, de legalább a film plakátja jól sikerült, az nagyon menő lett.

Pontozás: 5/2,5

A bejegyzés a Prológus halloweeni projektjének keretein belül íródott.
A Halloween mindig is szíve csücske lesz a Prológus bloggereinek, ugyanis, akik már régebb óta követik munkásságunkat, még emlékezhetnek, hogy tavaly ilyenkor ez volt az első közös projektünk, ami megrendezésre került. Természetesen idén is megünnepeljük október 31-ét, sőt, nem csak egy napot, de egy teljes hetet szentelünk neki! Mától (okt. 24.) Halloween napjáig olvashattok értékeléseket és cikkeket April Genevieve Tucholke: Wink, Poppy, Midnight című regényéhez kapcsolódóan, továbbá Halloweeni könyvajánlókat és egyéb bejegyzéseket is. Hogy fokozzuk az élvezeteket, nyereményjátékra is invitálunk benneteket, melynek során a fent említett thrillerből nyerhettek meg egy példányt, a Menő Könyvek Kiadó felajánlásából. A játékról további információkat Facebook oldalunkon találtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése