2015. augusztus 3., hétfő

Haul | Júliusi szerzeményeim


Ma megmutatom nektek, hogy milyen könyveket sikerült beszereznem júliusban. Összesen 4 könyvvel gazdagodtam, ebből 1 ebook, a többi pedig rendes, papírból készült könyv. Ebben a hónapban tudatosan vontam meg magamtól a könyv vásárlást, ugyanis - ha jól emlékszem már előző haul bejegyzésben is említettem - nagy gyűjtögetés közepén vagyok. Az okát annak, hogy mégis minek gyűjtök ennyire, szeptember elején egy kicsit személyesebb bejegyzésben elárulom nektek.



Borsa Brown - A maffia ágyában (ebook)
Fülszöveg: 
Suzanne Roberts körül megfordul a világ: viharos gyorsasággal veszít el mindent és mindenkit maga körül, ami és aki addig fontos szerepet töltött be az életében. Szerencséjére a sors kárpótolja őt mindenért: megajándékozza Massimo, az ellenállhatatlan, művelt és jómódú ügyvéd szerelmével, aki rögvest szülővárosába, Palermóba röpíti álmai asszonyát. Itt véget is érhetne ez a romantikus történet… a happy end ezúttal mégis elmarad. Szicíliáról ugyanis kiderül, hogy távolról sem a képzelet mesés birodalma, s lassan Massimóról is lehull az álarc…
Lesz-e kiút az érzései között őrlődő, bántalmazott hősnő számára? Van-e szabadulás a maffia hálójából? És egyáltalán: hol van a határ szerelem és gyűlölet között?
„A gyűlölet is szeretet, csak épp fejtetőre van állítva. A szeretet igazi ellentéte a félelem” – adja meg a választ Osho, és e tantétel igazságát nem is bizonyíthatná hitelesebben e könyv.

BORSA BROWN lélektani folyamatokat is boncolgató, letehetetlen regénye feltárja, milyen pokoli mélységekbe és paradicsomi magasságokba juthat férfi és nő, ember és ember kapcsolata.

Július elején ingyenesen meg lehetett vásárolni Borsa Brown A maffia ágyában című könyvét ebook formátumban. Egy ideje már nagyon szemeztem a könyvvel, mégis kétségeim miatt nem vásároltam meg a könyvet, így most számomra ez egy nagyon jó lehetőség volt, amivel éltem is. Hamarosan kiderül, hogy a kétségeim hiábavalóak voltak-e.

Darynda Jones - Első sírhant (Charley Davidson 1.)
Fülszöveg:
Charley Davidson nyomozónő már 5 évesen beszélt a halottakkal. Sőt, az is megesett, hogy a halottak kértek tőle egy-egy apró szívességet, mint például igazságszolgáltatást a gyilkosaiknak. Charley azonban nagy árat fizet a képességéért, álmában ugyanis egy titokzatos idegen akarja megkaparintani magának a testét..
Szexi és fordulatos, humoros és kemény, paranormális-romantikus detektívregény, J.R. Ward, a Megsebzett szerető sorozat írónőjének ajánlásával, Kresley Cole és Sherrilyn Kenyon rajongóinak.



A Líra akciójának keretein belül vásároltam ezt a könyvet, mindössze 600 Ft-ért. Mivel paranormális könyv, ezért nagyon kíváncsi vagyok rá, remélhetőleg beteljesülnek az elvárásaim ezzel a könyvvel kapcsolatban.


Ransom Riggs - Üresek városa (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei 2.)
Fülszöveg:
1940. SZEPTEMBER 3.
A KÜLÖNLEGES GYERMEKEKET SZÖRNYEK FENYEGETIK.
EGYETLEN EMBER MENTHETI MEG ŐKET – DE Ő MADÁRTESTE FOGLYA MARADT.
A Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekeinek hihetetlen, kalandos története folytatódik. Jacob Portman a barátaival Londonba indul. A gyerekek szeretnének biztonságra lelni egy időhurokban, ahol nem fenyeget sem öregség, sem betegség, sem ellenség. Azt remélik, hogy gondviselőjükön, Vándorsólyom kisasszonyon is segíteni tudnak, hogy visszanyerhesse emberi alakját. Mielőtt barátait biztonságos helyre vezeti, Jacobnak meg kell hoznia egy fontos döntést szerelméről, Emma Bloomról. Közben a háború sújtotta Londonban vérszomjas lidércek és éhes üresrémek fenyegetik őket…
Ransom Riggs különleges hősei, a szörnyeket látni képes Jacob, a puszta kezével tüzet gyújtó Emma, a láthatatlan Millard, a halottakat feltámasztó Enoch és társaik visszatérnek a fantasztikus fordulatokkal teli regényben.
A régi fényképekkel illusztrált könyv rendkívüli világba vezeti az olvasót.

Szintén a Lírában vettem kedvezményes áron, pontosan 747 Ft-ért. Nem, még nem olvastam a történet első részét (Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei), sőt még meg sem szereztem, de mivel sok jót hallottam erről a sorozatról, ezért úgy gondoltam, vétek lett volna kihagyni ezt a könyvet. 

Laini Taylor - Füst és csont leánya
Fülszöveg:
„Egyszer volt, hol nem volt, történt egyszer, hogy egy angyal meg egy ördög egymásba szeretett. Nem lett jó vége.”
Így kezdődik a 17 éves Karou története. A valódi kék hajú lány Prágában él és rajzolni tanul, ám gyakran hiányzik az iskolából, mert időről időre távoli és veszélyes küldetéseket teljesít titokzatos és végtelenül rút nevelője, Kénkő parancsára. Kénkő boltjából kilépve ugyanis a világ legkülönbözőbb pontjain találja magát, és mindenhonnan fogakat kell vinnie Kénkőnek, aki kívánságteljesítő gyöngyökkel fizet.
Karou egy ilyen küldetésen méri össze először az erejét Akivával, az emberfeletti szépségű szeráffal. Az első találkozást több is követi a mai Prágában és más korokban, más világokban – mert tér és idő nem szab korlátot a kimérák és a szeráfok időtlen idők óta tartó könyörtelen küzdelmének. Hogy kik a kimérák, és kik a szeráfok? Kik az ördögök, és kik az angyalok? Jó-e a szép, és szép-e a jó? Kicsoda valójában Karou, akinek a neve azt jelenti: „Remény”?
Laini Taylor fantáziában, egészen eredeti ötletekben, kiszámíthatatlan fordulatokban és érzelmekben gazdag regényéből kiderül.

A változatosság kedvéért; szintén a Lírában vettem kedvezményesen, 747 Ft-ért. :D A történet második részét (Vér és csillagfény napjai) már júniusban beszereztem, szintén ezen akció során, viszont akkor az első rész nem volt leárazva. Mikor megláttam, hogy az első rész akciós, rögtön lecsaptam rá és milyen jól tettem... A könyvet már el is olvastam, hamarosan lesz róla értékelés. ;)

Csoportkép :D
Vásárolt: 4 
Ebook: 1
Papír: 3

Kaite McGarry könyvjelzők + A császár pengéi könyvjelző
Az alábbi könyvjelzőcsomagot az Inspiráció Olvasáshoz blog facebook oldalán lévő nyereményjátékon nyertem. Uszáma, köszönöm szépen ismételten. :)















Ezek lettek volna az új könyv, illetve könyvjelző szerzeményeim. Remélem volt köztük számotokra érdekes könyv is. Előreláthatólag augusztusban sorban érkezni fognak a bejegyzésben szerepelt könyvek értékelései.  




2 megjegyzés:

  1. A Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei szuper könyv, ahogy a folytatás is! Szerintem tetszeni fog. :)

    VálaszTörlés