2015. január 21., szerda

Jennifer L. Armentrout - Eredet (Luxen 4.) | Értékelés #13




Fülszöveg:
Daemon bármit megtenne, hogy visszakapja Katyt.
Sikeresen behatoltak a Mount Weatherbe, ám az akciónak katasztrofális vége lett. Katy elszakadt tőlük. Elvették. Daemon számára most minden arról szól, hogyan lehetne megtalálni.
Söpörje el, aki az útjába áll? Kérdés nélkül.
Perzselje fel az egész világot, hogy megmentse Katyt? Boldogan.
Tárja fel az emberiség előtt, hogy idegenek élnek közöttük? Örömmel.

Katy számára csak a túlélés marad.
Ellenségektől körülvéve az egyetlen, amit tehet, ha igazodik a helyzetéhez. Még a Daedalusban sem mindenki őrült… de a csoport céljai rémítőek, és amit elárulnak, felzaklató. Kik az igazi rosszak? A Daedalus? Az emberiség? Vagy a luxenek?

Ők ketten együtt bármivel szembenéznek.
A legveszedelmesebb ellenség azonban mindig is jelen volt. Amikor kiderül az igazság, és a hazugságok fala összeomlik, melyik oldalra kerül majd Daemon és Katy?

Együtt maradnak egyáltalán?


Véleményem:
Ez a könyv a Luxen sorozat 4. kötete.
Szerintem nem mondok újdonságot, ha azt mondom, ez a sorozat az egyik kedvencem.
Amikor az első rész, az Obszidián megjelent és már másnap a helyi könyvtárban megvolt, ki kölcsönözte ki elsőnek? Természetesen én, azóta odáig vagyok ezért a sorozatért.
Ez a rész még pörgősebb és akció dúsabb volt, mint ez előző részek, a harcról és a túlélésről szólt, e mellet mégis jelen volt a romantika és a humor is.
Nekem nagyon tetszett, hogy hol Katy, hol Daemon szemszögéből olvashattuk az eseményeket, így jobban megismerhettem Daemon érzéseit Katy iránt. Az is tetszett, hogy ebben a részben még nagyobb hangot adtak egymás iránti szeretetüknek.
 Természetesen ebben a részben is nagyon szerettem Daemont. Mindent megtett, hogy kiszabadítsa Katy -t a Daedalus markából...
 Néhányszor azért még mindig idegesített Katy viselkedése, de már elviselhetőbb volt, mint például az első részben.
Megtudhattuk, hogy a Daedalus pontosan milyen céllal működik és mit szeretnének elérni, igaz a tagok próbálták jó fényben feltüntetni az egészet, bár néhány van valóság alapja néhány olyan dolognak, amit a Daedalus állít.
Archert is nagyon megkedveltem a csendességével, titokzatosságával és különlegességével.
Eléggé megdöbbentett az árulás, - nem írok nevet, mert nem szeretnék spoilerezni - nem néztem volna ki abból a szereplőből, szóval kicsit fáj a szívem érte, mert az árulás pillanatáig rendesnek és kedvesnek gondoltam. A három jelentős halál esetet is sajnálom, mert mindhármukat kedveltem a maguk módján.
Összegezve, imádtam ezt a könyvet, szerintem egy nagyon pörgős és egyben édes rész volt. Már nagyon várom a folytatást.







Kedvelt szereplő: Daemon, Archer, Katy
Nem kedvelt szereplő: Nancy
Pontozás: 5/5*
Borító: 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése