2014. augusztus 28., csütörtök

Cat Clarke - Összekuszálva | Értékelés #5





Eredeti cím: Entangled
Kiadó: Könyvmolyképző Könyvkiadó
Kiadás éve: 2012
Fordította: Cziczelszky Judit

Fülszöveg: A tizenhét éves Grace egy fehér szobában ébred, ahol nincs más, csak egy asztal, tollak és papír. Mindeközben pedig fogalma sincs, hogy került oda.
Ahogy lassan papírra veti összekuszálódott élete minden apró részletét, kénytelen felidézni azokat a dolgokat is, amiket inkább el akart felejteni. Kiderül, hogy reménytelenül szerelmes a lélegzetelállító Natbe. Ahogyan az is, hogy a legjobb barátnőjét Salnek hívják, és kettejük kapcsolata egyáltalán nem hétköznapi. Egy dolog azonban hiányzik.
Grace-nek szembe kell néznie a legfontosabb kérdéssel.
Miért van itt?
Cover model : Josefine Jönsson
Egy történet veszélyes titkokról, mély barátságról és ellenállhatatlan vonzalomról.


Véleményem a könyvről:
Amikor megláttam ezt a könyvet nagyon megfogott a borítója, mert tetszett a lány hajszíne. :D
Nekem tetszett a történet, ugyanis ez nem olyan sztori aminek a legelején sejted, hogy mi lesz a vége. Ahogy olvastam a könyvet voltak sejtéseim, hogy Grace miért került abba a fehér szobába és hogy a körülötte lévő embereknek mi köze lehet ehhez az egészhez, de egyik elképzelésem se lett igaz. :D Gondoltam, hogy Sal -nek és Nat -nek van egy közös titkuk, de nem jöttem rá pontosan, hogy mi. Persze ahogy haladtam a történetben minden tisztázódott. A befejezése nagyon tetszett, mert nem az volt amire számítottam, bár így ahogy visszagondolok az egészre, a környezetre és a történésekre logikus ez a befejezés. 

Pontozás: 5/3,5
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Nate, Grace
Kedvenc jelenet: Nate és Grace találkozása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése