2014. szeptember 3., szerda

Augusztusi book haul

 Ma megmutatom, hogy milyen könyveket vásároltam augusztusban, őszinte leszek, nem vásároltam sokat, összesen csak 3 könyvet vettem.
A könyvek címére kattintva több infót tudhattok meg az adott könyvről. :) 

1. Lakatos Levente - Bomlás
Ezt a könyvet moly.hu -n vettem egy tagtól. Annyira boldog vagyok, hogy végre a könyvespolcomon csücsül. Most ezt a könyvet olvasom, bár az idő és energia hiányom miatt lassan haladok vele, de ha végzek a könyvvel, akkor írok róla értékelést.




2. Marie Aude-Murail - Oh,boy!
Ezt a könyvet az Alexandrában vettem. Már elolvastam és értékelést is írtam róla, ha érdekel itt elolvashatjátok. 1699 ft -ért szereztem be.



3. Marissa Meyer - Cinder
Ezt a könyv is az Alexandrából van. Még az akció során szereztem be, így 1050 ft- ba került. Még nem olvastam el, de ha végre odajutok, akkor tuti, hogy lesz róla bejegyzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése