2015. április 12., vasárnap

HAUL | Márciusi szerzemények 2015


Egy kicsit elcsúsztam a bejegyzésekkel, így egy kicsit későn, de ma megmutatom azokat a könyveket, amelyeket márciusban szereztem meg. Összesen 11 könyvvel gazdagodott a könyvespolcom.


A következő könyveket Rukkola -ról szerezetem be.


Sylvia Day - Hozzád kötve (Crossfire 1.)
Fülszöveg: 
Gideon Cross olyan erővel lépett be az életembe, mint a sötétségbe hasító villám…
Ez a gyönyörű, sugárzó férfi maga volt a fehér izzás. Soha eddigi életemben senki és semmi nem vonzott még ilyen ellenállhatatlanul. Úgy vágytam az érintésére, mint drogos a napi adagjára, bár éreztem, hogy elgyengít, mégsem tudtam, nem is akartam ellenállni. Sérült és törékeny lettem, ő pedig oly könnyedén megtörte az ellenállásomat, és áthatolt az eddig kemény páncélon…
Gideon birtokában volt a tudásnak. Megvoltak a maga démonai. Egymás tükörképeivé váltunk, visszavetítve a másikra legbensőbb világunkat, legmerészebb vágyainkat…
Szerelme megbéklyózott, átformált, és én csak azért esedeztem, nehogy kínzó múltunk elszakítson minket egymástól…

Ezzel a könyvvel már párszor már találkoztam, de nem igazán éreztem azt, hogy nekem muszáj a lehető leghamarabb beszerezni. Viszont most megláttam a rukkolán, hogy beszerezhető, így rögtön lecsaptam rá. Beszerzés után természetesen utána olvasgattam a könyvnek és őszintén szólva nagyon kíváncsi vagyok, hogy 



Lora Leigh - Buja fiúk
Fülszöveg:
Rowdy Mackay nyolc éve hagyta el az otthonát, mert túlságosan gyenge volt ahhoz, hogy ellenálljon a fiatal Kelly Benton csábításának. Tengerészgyalogosként biztonságos távolba került a kísértéstől és a nővé érett, kentucky kis boszorkától. Most azonban hazatért, és készen áll rá, hogy belekezdjen azokba az erotikus játékokba, amelyek híre miatt ő, és a két unokatestvére három megyés körzetben kiérdemelte a Buja Fiúk nevet.
Noha ugyanez volt Kelly álma is – érezni annak a fiúnak forró vágyát, akit úgy kíván, de rátámadt valaki, aki még mindig vadászik rá. Kelly immár retteg a férfiak érintésétől. Most, hogy a félelem és a vágy hadakozik a lányban Rowdy minden erejével azon van, hogy megóvja őt egy idegen halálos fenyegetésétől, megszabadítsa a démonjaitól, és hogy érzéki vágyait olyan elemi erővel elégítse ki, amilyet egyikük sem tudott elképzelni.

Lora Leigh a New York Times bestseller szerzője, az erotikus-romantikus irodalom koronázatlan királynője. Köteteit sok millióan olvassák éjjel-nappal…


Ezzel a könyvvel is találkoztam, párszor eszembe is jutott, hogy be kellene szerezni, de mindig bizonytalan voltam és helyette más könyvet vettem meg. Most viszont a rukkolán volt egy happolható példány belőle, így rögtön lecsaptam rá. 

Stephen King - Cujo
Fülszöveg:
Cujónak hívják Brett Camber legjobb pajtását, az irdatlan méretű, de jóságos bernáthegyit. Cujo szívesen ered nyulak nyomába a nyári mezőn. Nyúl után szaglászik akkor is, amikor fejét egy üregbe tolja. Csakhogy az üregben, ahová a nyúl Cujo elől elbújt, veszettséggel fertőzött denevérek laknak… Cujo iszonyú alakváltozása, ámokfutása Castle Rock lakóinak életét merő iszonyattá változtatja. Maga a Gonosz jött el Castle Rockba, hogy minden vétket megtoroljon.

Miután elolvastam Joe Hill Szarvak c. könyvét, elkezdtem nézegetni Stephen King műveit is. A rukkolának köszönhetően most hozzájutottam egyhez.





Bella Andre - A Sullivan család (A Sullivan család 1.)
Fülszöveg:
Néha csak egy pillantás kell
Chloe Peterson megesküdött, soha nem követi el többé azt a hibát, hogy megbízik egy férfiban. Indokai olyan fájóak, mint a sérülések az arcán. Úgyhogy amikor kocsija a vizes útról belecsúszik az árokba, meg van győződve róla, hogy az a fantasztikus fickó, aki megmenti, túl szép ahhoz, hogy igaz legyen.
Chase Sullivan sikeres fotográfusként válogathat a gyönyörű nők közül. Elégedett az életével – amíg rá nem talál Chloéra és a totálkáros kocsijára a Napa Valley-i út szélén.
A köztük felsistergő vonzalom minden szerelmes pillantással és bűnösen édes érintéssel egyre nő, s Chloe nem tehet róla, de el kell tűnődnie rajta, hogy talán azzal a férfival találkozott, aki kivétel a szabály alól…

Bella André az erotikus romantikus családregények műfajának nagysikerű írónője, a New York Times bestseller szerzője. Érzékenyen megírt történeteit már több mint tíz országban olvashatják rajongói. A Sullivan család-sorozatban megismerhetjük a testvérek, a hat fiú és az ikerlányok izgalmas szerelmi életét.

Rukkolán nézegettem a stoppolható könyveket és rátaláltam erre a könyvre, rögtön elolvastam a fülszövegét és már stoppoltam is. :)

Moly. hu

Eleanor H. Porter - Az élet játéka
Fülszöveg:
Tudat alatt mindnyájunkban ott él még a hajdani gyermek, hacsak a nevelés, a világ elszürkítő hatása máris ki nem ölte belőlünk. E kis regényben nem a felnőttek világa öli meg a gyermekit, hanem megfordítva: egy hús-vér gyermek hódítja meg varázsával a felnőttek állig begombolkozott világát – szinte játszva. Mondanivalója – hogy örömre születtünk a világra – mindig és mindenütt érvényes.

Ezt a könyvet már ajánlották nekem a mondanivalója miatt, fel is keltette az érdeklődésemet, így beszereztem és hamarosan el is olvasom.






Egyéb

J. A. Redmerski - Ének a szentjánosbogarakról (1750 Ft)
Fülszöveg:
Elias Kline és Brayelle Bates kicsi koruktól elválaszthatatlanok. Amikor Bray Dél-Karolinába költözik, mindketten ráébrednek, hogy ártatlan gyerekkori kapcsolatuk már sokkal több egyszerű barátságnál, így a lány visszatér Georgiába. Egy ideig minden szivárványosnak tűnik, ám egy sorsdöntő éjszakán szörnyű baleset történik. Elias és Bray elmenekül. Semmiképpen nem akarnak rács mögé kerülni, és igyekeznek a szabadságukat a lehető legteljesebb mértékben kiélvezni. Hozzácsapódnak egy bandához, így a páros vad és vakmerő új élete kiteljesedik. De a problémáik elől nem futhatnak el.

Amikor utoléri őket a múltjuk, muszáj szembenézniük a valósággal. Bár a leglehetetlenebb helyzetekből is kiverekedik magukat, Elias ismeri Bray fájdalmas titkát. A lányt önmagától kell megmenteni, s ez nem biztos, hogy sikerül...

Akik figyelik a facebook oldalt, azok tudhatják, hogy ezt J. A. Redmerski könyvét teljesen spontán vásároltam meg. A barátommal bementünk egy könyvesboltba megérdeklődni, hogy van -e diákmunka. Alig bírtam ki, hogy ne vegyek egy könyvet, de aztán mégis visszafogtam magam. Ez után elmentünk vásárolni a Tesco-ba, ahol az első utam a könyvekhez vezetett és minden akaraterőm elpárolgott. Nos, így került a könyvespolcomra ez a könyv. Egyébként akciósan jutottam hozzá, így 1750 Ft-ba került. Eléggé kíváncsi vagyok, mert már olvastam az írónő más könyvét, illetve tetszett a fülszövege ennek könyvnek, de olvastam róla elég rossz, illetve egész jó véleményeket is. Remélhetőleg hamarosan kiderül, hogy nekem mennyire tetszett. 

A. O. Esther - Hívogat a fény (Összetört glóriák 2. )
Fülszöveg:
Noha Sophiel teljesítette első küldetését, az Égiek újabb feladattal bízzák meg: fel kell kutatnia a Mindenség Térképét, mielőtt avatatlan kezekbe kerülne. A háromdimenziós térkép a titkos átjárókat rejti, amelyek összekötik a Földet a Mennyországgal és a Pokollal. A Sors azonban újra közbeszól és Sophiel angyal létére megbetegszik: teste lassan, de megállíthatatlanul fénnyé kezd válni, és a lány megkezdi a versenyfutást az idővel.
A Föld előtt nem titok többé, hogy ki szabadította ki az Elveszett lelkeket, így hamarosan a Sötét Angyalok is megtudják, ki volt az áruló, aki szabadon engedte a Bardo várában raboskodó angyalokat.
A vezérek Elijah vezetésével hajtóvadászatot indítanak Sophiel ellen, akinek újra menekülnie kell, miközben egy szerencsétlen helyzet folytán megbetegszik: fizikai teste egyre gyengülni kezd, s a szentekhez hasonlóan lassanként fénnyé válik, s hacsak nem sikerül nagyon gyorsan valamilyen gyógyírt találni nem evilági bajára, a Fény hazahívja őt…
A bajban szerencsére nem marad magára, és többen is megkísérlik megmenteni a fokozatosan fénnyé váló lányt, akinek úgy tűnik, ütött az órája idelent, miközben mindenki eszeveszett tempóban próbálja a többiek előtt megtalálni a Mindenség Térképét. Gabriel is Sophiel nyomába ered társaival, azonban érzései már korántsem olyan barátiak, mint amilyenek korábban voltak, és ez még nagyon sok bonyodalomhoz vezet kettejük közt, amire egyikük sem számított…
Három új szereplő is feltűnik a színen: Diril, Rahsan és Lanazir, az ősi boszorkányok, akiket sajátos rokoni szálak fűznek Sophiel ellenségéhez, a Mágushoz, akiről kiderül, hogy nem más, mint a világ legnagyobb hadvezérének tartott perzsa király, Cyrus fattyú fia.
A történet ezúttal három szálon futva követi Sophiel második küldetését, s a kedves Olvasók megismerhetik a Perzsa Birodalom mindennapjait, a Halhatatlanokat, vagyis Cyrus király állandó létszámú, tízezer fős hadseregét, de bepillantást nyerhetnek a normannok varázslatos kultúrájába az első viking városokban zajló események folytán.
A regény tovább boncolgatja az első kötetben felvetett morális kérdéseket: Mi a jó és mi a rossz? Ki dönti el, hogy mi számít bűnnek és erénynek? Miben rejlik a hit ereje és miként győzhető le a kétely? Barátságból lehet-e szerelem, és szerelmesekből lehetnek-e ellenségek? Létezik-e kegyes halál, és vajon mit szól a Jóisten, amikor a jók kényszerülnek vérontásra?

Ezt a könyvet a Thinking about you blog nyereményjátékán nyertem, nagyon örültem neki, mert Esther az egyik kedvenc magyar íróm. 

Stephen King - A rémkoppantók 
Fülszöveg:
Roberta Andersen westernírónő a Haven kisváros peremén fekvő birtokán él visszavonultan. Egy szép napon erdejében sétálva megbotlik egy földből kiálló fémdarabban. Az objektum holmi ráncigálásra meg se moccan: Roberta ásni kezd, és lassacskán kiderül, hogy egy gigantikus, széle, hossza nincs űrhajószerű test rejtőzik a mélyben. Az ásás a szenvedélyévé válik, ami nem csoda – a hajóból áradó sugárzás különös hatással van azokra, akik a bűvkörébe jutnak. Az írónő sorra-rendre elveszti fogait, csillapíthatatlan vérzése támad, öreg kutyájának a szeméről visszahúzódik a hályog, mi több, a hűséges jószág a fiatalodás csalhatatlan jeleit mutatja. Az eleddig műszaki antitalentum Roberta fantasztikus technikai sugallatokra lesz fogékony, de nem csak ő… A fura tárgynak minél nagyobb része szabadul ki a földből, a kisváros annál több lakóján ütnek ki a vészes tünetek.

Fentebb már említettem, hogy szemezgetek Stephen King könyveivel, így megérdeklődtem apukámtól, hogy esetleg nincs -e meg nekünk az író valamelyik könyve. Apukám utána nézett és kiderült, hogy A rémkoppantók megvan, így rögtön benyúltam és mostantól az én könyvespolcomon csücsül. 

Vivien Holloway - Mesterkulcs
Fülszöveg:
„Gyerekkoromban számtalanszor halottam a mesterkulcsról, amely valójában nem igazi kulcs. Egy szerkezet, amely előtt nem léteznek bezárt ajtók, és sem az acéllal bélelt páncéltermek, sem az őrséggel védett birtokok falai nem jelentenek akadályt. A mesterkulcs mindent nyit, és mindenhová bevisz, akár a tömör falon is keresztüljuttat, ha kell. Minden magamfajta álmodott már róla, hogy a kezében tarthatja az eszközt, amely elől lehetetlen elrejteni bármilyen kincset.”
Winie Langton a 2900-as évek New Yorkjában él, száz évvel az ötödik nagy világégés után. Egy nagy és befolyásos tolvajcsalád leszármazottja, akit már egészen kiskorától apja tanított a mesterség fortélyaira. Ebből kifolyólag Winie már kamaszként jobban verekedett, mint a fiúk többsége és mindent tudott a fegyverekről.
Amikor a legendás mesterkulcs felbukkan a városban, a Langton család azonnal a nyomába ered, s természetesen Winie-re is fontos feladat hárul a titokzatos műtárgy megszerzésére kiötlött akcióban…
A Winie Langton történetek első része!

Eldöntöttem, hogy ebben az évben több magyar szerzőtől szeretnék könyvet olvasni, mint idáig. Így elhatároztam, ha lehet, akkor havonta legalább egy magyar könyvet beszerzek. Így a hónap egyik magyar könyve Vivien Holloway Mesterkulcs c. műve lett. Erről a könyvről már írtam értékelést, itt elolvashatjátok. 



Marni Bates - Segítség, YouTube-sztár lettem!
Fülszöveg:
Ismertnek lenni nagyon menő, ugye? Tévedés! A tizenhét éves Mackenzie-t például egyáltalán nem zavarja, hogy két barátján kívül a többi diák csak akkor vesz tudomást a létezéséről, ha a leckéjüket kell megírnia. Szóval igazi lúzer.
Ám a békés névtelenségnek vége, amikor hátizsákjával véletlenül padlóra küldi az egyik izomagyú focistát, sőt egy hisztirohammal kombinált újraélesztést is bemutat a fél suli előtt… A kínos jelenetről készített videó azonnal fölkerül a YouTube-ra, és több millió kommentelő, meg persze az egész gimi Mackenzie-n röhög. De amikor egy népszerű rockbanda klipet készít a felvételről, a lány egy csapásra sztár lesz. A szerelemben viszont ugyanolyan lúzer, mint volt. Mert mi van, ha túl későn jön rá, hogy a nagy médiacirkusz közben elszalasztotta a tökéletes srácot, akinek egyáltalán nem kellett a felhajtás ahhoz, hogy észrevegye őt…

Akik szeretik Marni könyveit vagy a LOL-könyveket és figyelemmel kísérik őket, azok tudják, hogy az írónő júniusban Magyarországra érkezik és az Ünnepi Könyvhéten jelen lesz. Mivel én még egy könyvét sem olvastam az írónőnek, ezért úgy gondoltam, hogy itt lenne az ideje, hisz jó lenne találkozni vele, így addigra illene elolvasnom legalább egy könyvét. 



Nina George - Levendulaszoba
Fülszöveg:
A párizsi könyvkereskedő, Jean Perdu számára a regény olyan, mint a gyógyszer. Ő pontosan tudja, hogy milyen könyvre van szükség, hogy meggyógyítsa a megsebzett lelket. Könyvtára egy valóságos irodalmi gyógyszertár. Jean mindazokon segít, akik betérnek hozzá, egyedül saját gyötrelmeire nem talál megoldást.
21 évvel ezelőtt, egy este, míg ő aludt, szerelme, a gyönyörű Provenzalin Manon kilépett az életéből. Csak egy levelet hagyott hátra, melyet Jean azóta sem mert elolvasni. A veszteséget gyötrő emlékként őrzi ennyi év után is. A fájdalom, a büszkeség és a megbántottság börtönében élte a mindennapokat. Mígnem egy nyáron minden megváltozik. Egy új kapcsolat, egy ébredő érzés, és a levendulaszobába zárt múlt újraéled, és Jean kézbe veszi Manon levelét…
Egy utazás veszi kezdetét, mely során barátságok szövődnek, különleges sorsok tárulnak fel, és a lélek megtisztulhat. De lezárulhat végre a múlt, hogy helyet engedjen a jelennek és a jövőnek?

A Levendulaszobáért már legalább fél éve fájt a szívem, most viszont megkaptam az egyik közeli ismerősömtől. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a történet. 


Ezek lettek volna az én márciusi szerzeményeim. Remélem esetleg valamelyik könyv felkeltette az érdeklődéseteket. Ha gondoljátok, nyugodtan írhattok, hogy ezek közül melyik könyvről írjak előbb értékelést.
Ti milyen könyveket szereztetek márciusban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése