2015. január 31., szombat

TAG | Könyvmoly Tag


Ma a Könyvmoly Tag nevű tag-el készültem. 10 kérdés lesz összesen, amelyek az olvasási szokásaimról szólnak.

1) Hogy találsz új olvasnivalókat?
Ez eléggé változó; vagy más blogokon olvasok egy - egy értékelést és megtetszik a könyv, vagy meglátok egy hirdetést és utána nézek a könyvnek, vagy kiadók weboldalán találok valami újdonságot, vagy esetleg moly.hu -n találkozok az adott könyvvel.

2) Miért kezdtél olvasni?
Erre nincs magyarázat. Egyszerűen csak elkezdtem, viszont azt tudom, hogy sose fogom abbahagyni.


3) Hogy változott az ízlésed az elmúlt évek során?
Amióta rendszeresen falom a könyveket - 3 éve - ,azóta annyiban változott, hogy már több témában is szívesen olvasok könyveket (mint például: krimi, thriller) és nem csak fantasyt.

4) Milyen gyakran veszel könyveket?
Általában havonta vagy két havonta. Ha mondjuk az adott hónapban nem veszek könyvet, akkor a következőben bepótolom. :D

5) Hogyan reagálsz, ha nem tetszik egy könyv vége?
Általában szépen, csendben elkönyvelem magamnak, hogy hát ez egy rémes befejezés volt. Aztán az értékelésben megpróbálom leírni érthetően, hogy nekem miért nem tetszett a befejezés.

6) Meg szoktad lesni a könyv végét?
Soha! Szerintem az csak rontja az olvasás élményét.
Ez olyan , mintha egy filmnek előbb néznem meg a végét, mint az elejét.

7) Puha borító vagy kemény kötés?
Végül is nekem mindegy, ami a borító mögött van az a lényeg, de talán a kemény kötés jobb, mert legalább nem nyeklik össze-vissza a könyv.

8) Hol és mikor olvasol a legszívesebben?
Bárhol, bármikor, de általában a szobámban szoktam este, elalvás előtt vagy alvás helyett, mert ilyenkor van időm.

9) Mik azok a hülye apróságok, amik a legjobban kiborítanak egy könyvben?
A hisztis főszereplő lányok és az olyan helyzetek, amiket könnyen meg lehetne oldani, de a drága szereplők bonyolítják a dolgokat.

10) Mi az, amivel azonnal rabul ejt egy könyv?
Az egyediséggel és az imádni való szereplőkkel.

Ennyi lett volna ez a tag. Remélem érdekes volt számotokra, mert nekem nagyon tetszett.
Ha szeretnétek, töltsétek ki ti is ezt a tag-et és írjátok meg a saját válaszotokat kommentben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése