2015. január 4., vasárnap

TAG | 2015 Évkezdő Könyves Tag



Ma a 2013 Évkezdő Könyves Tag -el jelentkezek, ami 8 kérdésből áll. Ezt a Tag-et Angie blogján láttam és úgy gondoltam, hogy én is kitöltöm.
Ha valaki kitölti ezt a tag-et, az kérem írja meg kommentben a saját válaszát, ha van blogod, akkor pedig a blogbejegyzés linkjét tessék kommentben elküldeni.

1.Hány könyvet szeretnél elolvasni a 2015-ös évben?
Elhatároztam, hogy legalább 100 könyvet elolvasok ebben az évben. Hogy könnyebben összejöjjön a 100 könyv moly.hu -n csináltam külön egy polcot, ahova szépen felpakolgattam azt a bizonyos 100 db könyvet. :) A polcot ITT megnézhetitek.



2.Új évi fogadalmak a könyvekkel kapcsolatban...?
Még több könyvet szeretnék venni és meg többet szeretnék olvasni. Ha lesz, akkor szeretnék dedikálásra , illetve találkozókra menni. És jobban oda szeretnék figyelni a blogra.

3.Melyik az a könyv(csak egy konkrét!) amit biztosan elolvasol idén?
Susan Ee - Túlélők 
Már egy éve vágyakozok arra, hogy végre megjelenjen.



4.Mely trilógiát/sorozatot fejeznéd be ebben az évben?
Ebben az évben be szeretném fejezni Cassandra Clare A végzet ereklyéi sorozatát, ami szerintem január,február környékén sikerül is, mert már csak az utolsó részt kell elolvasnom. A könyv pedig csak rám vár a polcomon, hogy elolvassam. :)



5. Ha már trilógiáknál/sorozatoknál tartunk, melyik trilógiába vagy sorozatba (mindegyikből max. 2) kezdenél bele?
Trilógia: Cassandra Clare Pokoli szerkezetek trilógia és Wendy Higgins Angyali gonosz trilógia





Sorozat: Julie Kagawa Vastündérek sorozata és Sarah J. Maas Üvegtrón sorozata.






6.Melyik egyrészes könyvet/kétrészes könyvet(max.3) olvasnád el 2015-ben?
Az egyik Nina George Levendulaszoba c. könyve, a másik Kae Westa A démon és a papnő c. könyve, a harmadik pedig Tamara Ireland Stone Elválaszt az idő c. könyve. 






7.Válassz két olyan könyvet,amit csak azért szeretnél elolvasni,mert jókat hallottál róla!
Engem nem mindig lehet azzal befolyásolni, hogy mit hallok egy könyvről. De legyen az egyik könyv Rebbeca Donovan  Elakadó lélegzet c. könyve és A. O. Esther Gombnyomásra c. könyve. Mindkét könyvről jókat hallottam, de nem csak ezért szeretném elolvasni őket.

 




8.Válassz két olyan könyvet, amit a borítója miatt fogsz elolvasni!
Nem csak a borítója miatt fogom elolvasni, de szerintem nagyon jól néz ki a borítója:
Kim Harrison - Boszorkányfutam és Maggie Stiefvater - Álomrablók




És végül, de nem utolsó sorban szeretném, ha Ice megcsinálná ezt a tag-et. Előre is köszi. ;) :D 


Ennyi lett volna ez a tag, remélem tetszett nektek. Ahogy az első kérdésből láthatjátok eléggé könyves és olvasós évem lesz, így értékelésben biztosan nem lesz hiány a blogon. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése