2014. december 30., kedd

TAG | Winter Wonderland TAG

Ma egy tag-et hoztam, mégpedig a Winter Wonderland Tag -et, amire Ice hívott meg, amit itt is köszönök neki. :) Az ő válaszait [ITT] megtudjátok nézni. Ez is szintén egy téli tag és tudom, hogy már megcsináltam egyet, de nem akartam kihagyni, főleg úgy, hogy meg lettem jelölve, hogy töltsem ki.
Mielőtt belemerülnénk a tag-be, szeretnék egy zenét mutatni, ami rögtön eszembe jutott a tag címéről. :) Szerintem elég télies ez a zene, Karácsony környékén kifejezetten jó hallgatni, mert hangulatot teremt. 





Most pedig következzenek a kérdések és az én válaszaim. :) 


1. Melyik könyv elég vidám és édes, hogy felmelegítse a szíved?
Határozottan James Bowen  Bob, az utcamacska című könyve. Tegnap fejeztem be és még mindig hatással van rám. Pár nap múlva hozok egy értékelést róla, ott majd megtudjátok, hogy miért olyan szívmelengető ez a könyv. ♥ 
















2. Melyik a kedvenc fehér borítós könyved?
Először elgondolkoztam ezen, mert az jutott eszembe, hogy két könyvem van, ami fehér. Abból csak az egyiket olvastam, viszont a másik, amelyiket nem olvastam biztos, hogy jobban tetszene mint amelyiket olvastam. Végül eszembe jutott, hogy Maggie Stiefvater A hollófiúk című könyve is fehér és én azt nagyon szerettem, szóval ez a kedvenc fehér borítós könyvem jelenleg. 













3. Ülsz egy szép, kényelmes székben, rugdalózó van rajtad és friss forrócsokit iszol, de milyen "szörnyecskét" olvasol éppen?
Wendy Higgins Angyali gonosz c. könyvét. Megmondom miért. Azért mert már hónapok óta sóvárgok ezért a könyvért (is) és jó lenne már végre elolvasni. T-T  














4. Elkezdett havazni, és eldöntöd, hogy hócsatázni fogsz! Melyik könyvkaraktert hívnád ki a harcra?
Ez nem kérdés. Nyilvánvaló, hogy elsősorban Daemon Black -et a Luxen sorozatból, jó kis csata lenne. Lányok közül pedig Marcie Millar -t (Becca Fitzpatrick - Csitt,csitt)  hívnám ki. Őt nem azért hívnám ki, mert kedvelem, hanem azért, hogy tényleg hócsata legyen. 





     

5. Elkezd kialudni a tűz a kandallódban. Melyik könyv utolsó fejezeteit áldozod fel, hogy kitépd és a tűzbe dobd?

Monika Feth - Az eperszedő
Nem csak az utolsó fejezeteket áldoznám fel, hanem az egész könyvet, sőt akár az összes példányt ami létezik belőle a világon. Számomra annyira semleges és jelentéktelen, hogy nem bánnám. Így is ki van belőle szakadva néhány lap, ami a mai napig rejtély, hogy hogyan lehetséges, ugyanis ez az egyetlen könyvem, ami sérülést szenvedett. Talán ez egy égi jel? :D 












6. Melyik könyvet szereted annyira, hogy elajándékozd valakinek idén Karácsonyra, mert ő még nem olvasta és szeretnéd, ha elkezdené?
Igaz, hogy az idei Karácsony elmúlt, de Jennifer L. Armentrout Obszidián című könyvét ajándékoznám oda. Szerintem ez egy fantasztikus könyv, amit vétek kihagyni. 












Ennyi lett volna ez a tag. Remélem tetszett nektek, én nagyon élveztem. Aki szeretné, nyugodtan csinálja meg, a válaszokat szívesen fogadom kommentben. Ez volt az év utolsó bejegyzése, viszont az Újévet egy értékeléssel kezdem. Holnapra pedig mindenkinek jó bulizást kívánok és Boldog Új Évet! :)



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én köszönöm, hogy elfogadtad a kihívást :)
    Az Angyali gonoszt én is tervezem elolvasni, az Eperszedőtől pedig sikerült egy kicsit elrettentened, a Hollófiúk pedig... egyszer már belekezdtem, de annyira nem sikerült lekötnie, hogy inkább félre raktam, viszont jövőre igyekszem tiszta lappal újra nekikezdeni. A Bob, az utcamacska című könyv előttem még ismeretlen, bár elég sokat emlegetted itt már, úgyhogy várom róla az értékelésedet. Az Obszidiánról pedig egyezik a véleményünk :)
    Még egyszer köszi, hogy kitöltötted:
    ice

    VálaszTörlés