2014. december 25., csütörtök

TAG | Winter / Téli TAG


Ma a téli tag-et fogom kitölteni, amit Anikó blogján találtam. Sajnos az időjárás nem éppen télies, de nem baj, gondoljatok bele milyen jó lesz Húsvétkor szánkózni. (Csak viccelek :D )
Szóval, remélem tetszeni fog ez a poszt, és íme a kérdések és a válaszaim:

1. Van kedvenc téli olvasmányod?
Nincs kedvenc téli olvasmányom, mert a kedvenc könyveimet nem az évszakokhoz kötöm, így egy olyan könyvet választottam, amit télen olvastam és a kedvencem lett. Ez a könyv nem más, mint Susan Ee Angyalok bukása c. könyve. Ezt a könyvet pontosan egy éve olvastam. Már nagyon várom, hogy megjelenjen a folytatása. ♥  


2. Keress egy könyvet kék borítóval!


Lauren Kate - Fallen - Kitaszítva
Ezt a könyvet több mint egy éve olvastam, nagyon szerettem, így a többi részét is elolvastam. Sőt, az írónő dedikálásán is jelen voltam. 







3. Keress egy könyvet, amit karácsonyi csillagként használnál a karácsonyfádon!
Én James Bowen Bob, az utcamacska c. könyvét használnám, mert olyan szép az a cica rajta. 








4. Válassz egy fiktív helyszínt, ami tökéletes lenne a karácsonyi vakációd helyszínéül!
Én Kiera Cass Párválasztó sorozatából Illéát választottam, azon belül természetesen a királyi palotát. Biztos vagyok benne, hogy ellennék ott. :)









5. Melyik könyves szereplőt vinnéd magaddal a karácsonyi vakációdra?
Több szereplőt is választottam három lányt és három fiút. 
Lányok: Penryn Young (Susan Ee -Angyalok bukása c. könyvéből) , Blue Sargent (Maggie Stiefvater A hollófiúk c. könyvéből),  Clary Fray (Cassandra Clare Végzet ereklyéi sorozatából)
Fiúk: Daemon Black (J. L. Armentrout Luxen sorozatából), Magnus Bane (C.C. Végzet ereklyéi sorozatából), Thomas (James Dashner Az útvesztő c. könyvéből)




6. Nevezz meg egy könyvet, ami az idei kívánságlistádon rajta van!
Néztétek már molyon a kívánságlistámat? Szimplán 281 könyv szerepel rajta és ez a szám egyre csak nő. :D Mivel muszáj választanom egy könyvet, ezért Kae Westa A démon és a papnő c. könyvét választom. Azért választottam ez a könyvet, mert szeretnék minnél több magyar szerős könyvet elolvasni, illetve úgy érzem, hamarosan a könyvespolcomon fog csücsülni ez a drágaság. :) ♥  




7. Mi a kedvenc karácsonyi/téli italod, édességed és filmed?
Kedvenc ital: Évszaktól függetlenül a kávé, viszont télen nagyon szeretem a forró csokit pillecukorral, jó amerikaiasan. :D 

Kedvenc édesség: Karácsonykor anyu mindig kókusztekercset csinál, szóval ez a kedvenc karácsonyi édességem, viszont a beiglivel ki lehetne kergetni a világból, mert már kb. beigli undoritiszem van. :) 

Kedvenc film: Tavaly a Grinch -et mondtam kedvenc karácsonyi filmemnek, szóval maradjunk ennél. De én milyen jól elvagyok a Reszkessetek betörők nélkül. Legalább 6 éve nem nézek tv-t Karácsonykor és így is teljesen egész volt minden Karácsonyom. Minden tiszteletem azoké az embereké, akik még nem unják azt a filmet. :) 


Ezek voltak a válaszaim, remélem tetszett nektek. Ha szeretnétek töltsétek ki Ti is és küldjétek el kommentben a válaszokat vagy ha a valaki ír blogot, akkor a posztnak a linkjét tessék elküldeni.
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek! :) ♥




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése