2014. december 23., kedd

TAG | Seven Deadly Sins Book / Hét főbűn könyves TAG

Ma a hét főbűn könyves Tag-et töltöm ki. Remélem, hogy érdekesnek találjátok a válaszokat. :)

Fösvénység: Melyik volt a legolcsóbb , és melyik volt a legdrágább könyved?

                                                     
Legolcsóbb: Marissa Meyer - Cinder

A nyáron volt az Alexandránál akció, így 1500 Ft-ért vettem meg a könyvet. 













Legdrágább: Imaginistix Boris Vallejo és Julie Bell

Ezt a könyvet apukámtól kaptam. Ez egy gyűjtemény Boris Vallejo és Julie Bell festményeiből, 7000 Ft-ba került. 


















Harag: Melyik szerzőt szereted a legjobban ,illetve ki az akit utálsz?
Lakatos Levente 


Cassandra Clare



Monika Feth














Elég nehéz dönteni, hogy melyik szerzőt szeretem a legjobban, így kettőt választottam, az egyik Cassandra Clare, a másik Lakatos Levente. Nincs olyan szerző, akit utálok csak olyan, aki a 'mennyire szeretem ezt a szerzőt listám" végén van, és az  nem más, mint Monika Feth. Az eperszedőt olvastam tőle és konkrétan semmilyen érzést nem hagyott maga után, se pozitívat, se negatívat, így azt se tudtam eldönteni, hogy tetszett -e a történet vagy sem. Szóval Az eperszedőről ne akarjatok velem beszélgetni, mert egy nagy üresség van bennem a könyv iránt.



Torkosság: Melyik könyvet olvastad el többször, újra és újra?



A könyvek, amiket többször is elolvastam már az Becca Fitzpatrick Csitt, csitt c. könyve és Maggie Stiefvater  Borzongás és  Várunk c. könyve. 






Hiúság: Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?
Nincs ilyen. :)


Jóra való restség: Melyik könyvnek az olvasását hanyagolod lustaság miatt?
Általában a kötelező olvasmányokat szoktam hanyagolni. :)


Bujaság: Miket találsz vonzónak egy férfi/női karakterben?



Nagyon szeretem a titokzatos és a rossz fiús férfi karaktereket, szerintem ezzel mindent elárultam, de írok néhány példát: Folt Cipriano (Becca Fitzpatrick Csitt, csitt) , Daemon Black (Luxen sorozat)









Irigység: Melyik könyvet szeretnéd leginkább ajándékba kapni, tehát melyik az amit szeretnél,de nem akarsz rá költeni? 





Most, hogy itt a karácsony, sok könyvet kaptam, valószínűleg születésnapomig nem is kapok több könyvet. De még így is nagyon sok könyv van, amit meg szeretnék szerezni, például: Joe Hill - NOS4A2, Helena Silence - Ezüsthíd és Sarah J. Maas - Üvegtrón
Természetesen ennek az lesz a vége, hogy én veszem meg őket magamnak, mert úgyse fogom kibírni a szülinapomig.



Ennyi lett volna ez a tag, remélem tetszett nektek. Ha gondoljátok töltsétek ki ti is és küldjétek el kommentben a válaszotokat. 
Mivel ma befejeztem Joe Hill Szarvak című könyvét, ezért holnap vagy ennek az értékelésével jelentkezek , vagy a téli tag-et hozom, attól függ, hogy mennyire lesz időm értékelést írni. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése