2016. július 9., szombat

Keri Smith - Nyírd ki ezt a naplót | Értékelés #64


Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy könyv, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!

Kiadó: Maxim Könyvkiadó
Kiadás éve: 2016
Eredeti cím: Wreck This Journal
Oldal szám: 224
Téma: napló, kreatív kitöltő könyv

Véleményem:
Rögtön felkeltette az érdeklődésemet ez a kiadvány, ugyanis ehhez hasonlóval nem találkoztam még, egy könyv, amit szándékosan tönkre kell tenned, kíváncsi voltam, hogy pontosan milyen is ez a könyv ezért azonnal lecsaptam rá.

Én nagyon érzékeny vagyok a könyveimre, fontos, hogy a lehető legjobb állapotukat őrizzem meg, ezért nem szoktam enni olvasás közben, csak itthon olvasok, nem viszem magammal sehova, ha mégis, akkor szigorúan zacskóba teszem, majd úgy rakom bele a táskába, s a legfontosabb, nem adok egyetlen példányt sem kölcsön senkinek. Ennek okán, amikor megláttam a feladatokat a könyvben, néhánynál úgy éreztem, hogy nehéz lesz megtennem. Elkezdtem csinálni a feladatokat, s azt vettem észre, hogy már nem a pusztítást látom a feladatokban, hanem a kreativitást, ugyanis minden egyes instrukciónál azon gondolkoztam, hogy hogyan tudnám a legkreatívabban megoldani az utasítást.

Úgy gondolom, hogy a Nyírd ki ezt a naplót egy nagyszerű ötlet, ugyanis az emberek alkothatnak, szabadjára engedhetik a fantáziájukat, s a legjobb, hogy minden napló különbözik a másiktól, emellett megnyilvánul az adott egyén személyisége is abban, hogy hogyan vitelezi ki a megoldásokat.

Amikor a napló kitöltögetésével ütöm el az idő, nagyon jól érzem magam, örömmel veszem a kezembe ezt a könyvet. Mindenkinek csak ajánlani tudom, engedd szabadjára a fantáziádat, s közben tedd tönkre a könyvet.

A következő videóban megnézhetitek, hogy mi volt az első reakcióm, amikor megláttam a naplót, illetve néhány feladatot is megcsinálok a videó keretein belül. Előre leszögezem, hogy ez életem első videója, nagyon furcsa volt egy kamerába beszélni, kissé talán izgultam is, tehát ezt figyelembe véve tekintsétek meg a felvételt.  :D




Pontozás: 5/5*

A könyvért köszönet a Maxim Könyvkiadónak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése