2015. szeptember 25., péntek

TAG | Zombi Apokalipszis Könyv Tag


Ma egy könyves tag-et hoztam, mégpedig a Zombiapokalipszis tag-et. A tag kitöltésére a Kis Könyves Bloggerek tagjaként lettem kihívva még augusztusban, így megkésve, de megérkeztem vele.

Szabályok:
  • Ki kell választanom 5 könyvet
  • A címüket fel kell írnom fecnikre, majd belerakni egy olyan valamibe, ahonnan ki húzom őket
  • Ha kihúztam egy fecnit az azon szereplő könyvet véletlenszerűen ki kell nyitnom valahol és azzal a névvel kell válaszolnom a kérdésre, amelyet először meglátok
  • A második kérdésre ugyanabból a könyvből kell válaszolnom, mint először, ugyanezzel a módszerrel. Tehát egy könyvhöz 2 kérdés tartozik. 
  • A többi kérdésnél is e szerint kell cselekednem.



Választott könyvek:
  • J. L. Armentrout - Eredet (Luxen 4.)
  • Lauren Kate - Kitaszítva
  • A. O. Esther - Frigg rokkája 1.
  • Jodi Picoult - Tizenkilenc perc
  • Katie McGarry - Feszülő húr


Kérdések:

1. Az első ember, aki meghal.
Echo (Feszülő húr). Sajnálnám, ha meghalna, de valakinek sajnos mennie kell...

2. A személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől.
Mrs. Collins (Feszülő húr). Számomra szimpatikus karakter, így biztos, hogy nagyon bűntudatom lenne a tettem miatt.


_____
3. Az első ember, aki zombivá változik
Sonja (Frigg rokkája 1.). Sonja miatt biztos sokat bőgnék.

4. Az első ember, aki téged gáncsol el, hogy elmeneküljön a zombik elől.
Claire (Frigg rokkája 1.). Tőle nem is számíthattam volna másra, már védjegyévé vált az ilyesmi.


_____

5.A csapat idiótája
Daniel (Kitaszítva). Hát-hát, nem tudom ehhez mit is fűzhetek. Talán annyit, hogy ha Daniel az idióta a csapatban, akkor valószínűleg a csapat többi tagja lángész.

6. A csapat agya
Cam (Kitaszítva). Ehhez tényleg nem kommentelek semmit.



______

7. A csapat orvosa
Patrick (Tizenkilenc perc). Nincs ezzel probléma, munkáját tekintve csak ért az elsősegélyhez valamennyire.

8. A csapat fegyverszakértője
Peter (Tizenkilenc perc). Na jó, ez egy kicsit vicces. Biztos, hogy mindenkinek megfelelő felkészítést adna a fegyverekkel kapcsolatban.



______

9. A harcos
Kate (Eredet). Szerintem ez is elég jól jött ki, hisz Kate valóban egy igazi harcos.

10. A csapatkapitány
Dee (Eredet). Daemon-t jobban el tudtam volna képzelni erre a posztra, de Dee-vel sincs semmi problémám.




Ennyi volt ez a tag. Én jól szórakoztam, amíg kitöltöttem. Akinek van kedve, az nyugodtan készítse el. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése