2014. november 6., csütörtök

TAG | Őszi könyves TAG



Ma ismét egy tag-el jöttem mivel egy kicsit lassan haladok a Cinder-el. Sajnos alig van időm olvasni, főleg csak elalvás előtt van 1 órácskám és sokszor annyira fáradt vagyok, hogy elalszok. Valószínűleg az iskola végéig így lesz, mert az a tanulás, az érettségi felkészítők és a szalagavatós tánc próbák mellett se energiám, se időm nincs. Viszont hogy mégis legyen bejegyzés a blogon néhány posztot már tervezgetek, remélem tetszeni fognak.
De térjünk is vissza a tag-re. Most az őszi könyves tag-et hoztam, tisztában vagyok vele, hogy már november van ,de meg szerettem volna csinálni ezt a bejegyzést még ez év ősszel. :D


Kérdések:

1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?
Több dolog miatt is kedvelem az őszt. Az egyik dolog az, hogy ilyenkor van a névnapom. A másik az, hogy tudok kötött pulcsit hordani. Könyvek terén pedig azt szeretem, hogy ilyenkor bebújhatok a meleg ágyba és elmerülhetek egy jó könyvben (ha épp nem idő hiányban szenvedek).

2. Melyik könyv emlékeztet az iskolára a könyvespolcodon? Nos, én a könyvespolcomat két részre osztom. Az egyik részen az olvasmányaim vannak, a másikon a tankönyveim. Természetesen ha befejezem a sulit a tankönyvek helyére is az olvasmányaim kerülnek. Szóval a könyvespolcomon határozottan a tankönyveim emlékeztetnek a sulira. :D

3. Keress egy könyvet a polcodon, amiben van valami őszies.

Jamie McGuire - A jóslat  A fák és a színek miatt választottam ezt a könyvet.

4. Melyik az a zeneszám, amit szívesen hallgatsz ősszel, akár olvasás közben is?
Nincs kimondottan olyan zene amit csak ősszel hallgatok. Olvasás közben nem szoktam zenét hallgatni, bár még nem próbáltam, de egyenlőre hanyagolnám a dolgot. Ennek ellenére van egy zene, ami szerintem jó lenne olvasáshoz.
Havasi Balázs  - The Storm 
Ugyan ez a szám szímfónikus zenekar kíséretével

5. Melyik a kedvenc őszi filmed?
Nincs kedvenc őszi filmem, mert nem évszakok szerint sorolom be őket. Úgy igazán nincs is kedvenc filmem, mert mindig azt mondom kedvencnek ami épp eszembe jut vagy amit utoljára láttam és tetszett.

6. Milyen könyves megjelenésekre vársz a legjobban ebben a hónapban?
Igaz, hogy elit team-ben már megjelent, de egész ősszel erre vártam a legjobban: Cassandra Clare - A mennyei tűz városa
A másik pedig : CJ Roberts - Fogoly a sötétben
Ezen a két könyvön kívül még nagyon sok megjelenésére várok, de azok csak decemberben fognak megjelenni. :(


Ennyi lett volna ez a tag. Remélem tetszett nektek. Ha gondoljátok töltsétek ki ti is és a választ írjátok meg kommentben. Ha van blogod és te is kitöltöd, akkor pedig kommentben linkeld be a blogod, hogy el tudjam olvasni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése