2014. november 9., vasárnap

Book Haul | Szeptemberi és Októberi szerzemények


Ma egy book haul bejegyzést hoztam nektek amiben megmutatom a szeptemberi és az októberi könyves szerzeményeimet. Azért mutatom meg a két hónap termését egy bejegyzésben, mert a szeptemberi szerzeményeimről elfelejtettem bejegyzést írni, így most bepótolom.

Szeptemberben szerzett könyvek:
Magamhoz képest elég sok könyvet vettem ebben a hónapban, mert általában maximum három könyvet veszek havonta. Most viszont ebben a hónapban öt könyvvel lettem gazdagabb.


James Dashner - Az útvesztő


Fülszöveg: Thomas egy hideg, sötét liftben tér magához, s az egyetlen dolog, amire emlékszik, az a keresztneve. Minden más eltűnt az emlékezetéből. Amikor a lift ajtaja kinyílik, Thomas a Tisztáson találja magát egy csapat srác között. A Tisztáson élő fiúk mindennap Futárokat küldenek a lakóhelyüket körbeölelő Útvesztőbe, amelyet nehéz kiismerni, mivel a falai minden éjjel elmozdulnak. Thomas, az utolsóként érkező újonc számára egyre inkább nyilvánvalóvá válik, hogy az Útvesztő egy kód, ami megfejtésre vár. Úgy dönt tehát, hogy ő is Futár lesz. Annak viszont, hogy a megfejtés közelébe kerüljön, komoly ára van: például olyan lényekkel is találkoznia kell, akik elől mindenki más menekül.
EGYSZER CSAK MINDEN MEGVÁLTOZIK…
…megérkezik a Tisztásra az egyetlen lány, Teresa, aki nemcsak Thomasra lesz nagy hatással, hanem az egész csapat sorsára is.
James Dashner trilógiájának első kötete egyszerre borzongató, izgalmas és elgondolkodtató. Az Útvesztőben megidézett világra akkor is kíváncsiak vagyunk, ha nem valljuk be. A tudatalatti és az emlékezet különböző szintjei mindannyiunk életét befolyásolják, és Dashner erre az ismerős érzésre építi Az Útvesztőt, és csalogat bennünket egy saját szabályai szerint működő másik világba, a Tisztásra, ahol a fantázia és a valóság egyszerre van jelen.
„Üdv a Tisztáson!”

Erről a könyvről már írtam értékelést, ha el szeretnéd olvasni [itt] megtalálod.

Katja Millay - Nyugalom tengere


Fülszöveg: A két és fél évvel ezelőtti, kimondhatatlan tragédia óta Nastya Kashnikov csupán az árnyéka régi önmagának. Másik városba költözik, elhatározva, hogy titokban tartja sötét múltját, és senkit sem enged közel magához. Terve azonban kudarcot vall, amikor azon kapja magát, hogy megmagyarázhatatlanul vonzza az egyetlen személy, aki ugyanolyan elszigetelt, mint ő maga: Josh Bennett.
Josh története nem titok. Minden szerettét elveszítette, így tizenhét éves korára senkije sem maradt. Akinek a neve egyet jelent a halállal, azt mindenki igyekszik elkerülni. Nastya kivételével, akit nem riaszt el a fiú, sőt, előbb-utóbb élete minden területére bebocsátást nyer. Ám miközben a kettőjük közti tagadhatatlan vonzalom egyre erősödik, Joshban felmerül a kérdés, vajon megtudja-e valaha is Nastya titkát – és hogy egyáltalán meg akarja-e tudni.
A Nyugalom tengere gazdag, erőteljes és zseniálisan kidolgozott történet egy magányos fiúról, egy érzelmileg sérülékeny lányról és arról a csodáról, ha kapunk még egy esélyt.

Ezt a könyvet aputól kaptam névnapomra, amolyan random ajándék volt. Elmentünk a Tescoba vásárolni és megnéztem, hogy milyen könyvek vannak. Erre apu azt mondta, hogy választhatok egyet. Már elolvastam, de értékelést nem írtam róla és nem is szeretnék.

J. L. Armentrout - Obszidián (Luxen sorozat 1. kötete)


Fülszöveg: Amikor – éppen az utolsó középiskolai évem előtt – Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt – akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam…

Ezt a könyvet már olvastam, viszont könyvtárból. Megjelenéskor frissen érkezett a könyvtárba a kiadótól és én rögtön lecsaptam rá. A könyvtáros még mondta is, hogy még meg se száradt rajta a festék. Nagyon szeretem ezt a sorozatot. A sorozat második részét még tavaly karácsony környékén vettem meg, mert akkor jelent meg és nem bírtam ott hagyni a könyvesboltban.

J. L. Armentrout - Opál (Luxen sorozat 3. kötete)


Fülszöveg: Senki sem érhet fel Daemon Blackhez. 
Amikor elszánta magát, hogy kimutatja az érzéseit irántam, komolyan beszélt. 
Soha többé nem kételkedem benne – és most, hogy túljutottunk a zökkenőkön, újra és újra fellobbannak köztünk a lángok. 
Csakhogy még ő sem védheti meg a családját, ha eltökélik, hogy kiszabadítják a szeretteiket. 
Mindazok után, amiken keresztülmentem, én sem vagyok többé ugyanaz, aki voltam. Még mindig változom, és fogalmam sincs, mi lesz a vége. Lépésről lépésre fedezzük fel az igazságot, és amikor szembekerülünk a hibrideket tesztelő és kínzó titkos kormányzati szervezettel, ráébredek, hogy a képességeim nem ismernek határokat. 
A halál a mindennapjaink részévé vált. Onnan kapunk segítséget, ahonnan a legkevésbé várnánk, és a barátainkról kiderülhet, hogy valójában a halálos ellenségeink – de nem fordulunk vissza. 
Akkor sem, ha az eredmény örökre darabokra töri az életünket. 
Egységben az erőnk – és ezt ők is tudják.

A sorozat első részével együtt szereztem meg. Ez a könyv Elit Team kiadás és a 0694-es szám található meg benne. Már elolvastam, de értékelést még nem írtam róla, valószínűleg nem is fogok, majd talán később. De annyit elárulok, hogy Daemon a kedvencem. :D ♥ 

Kiera Cass - Az elit (Párválasztó sorozat 2. kötete)



Fülszöveg: A PALOTÁBA 35 LÁNY ÉRKEZETT. CSAK HATAN MARADTAK. A Párválasztót 35 lány kezdte meg. Mostanra azonban már csak az Elitnek nevezett csoport maradt versenyben Maxon herceg szerelméért, s a harc ádázabb, mint valaha. Minél közelebb kerül America a koronához, annál jobban meg kell szenvednie azért, hogy végre megtudja, kihez húz valójában a szíve. Minden Maxonnal töltött pillanat olyan, akár egy tündérmese, csupa lélegzetelállító, csillogó romantikus kaland. De ha a palotában meglátja őrt állni első szerelmét, Aspent, újra hatalmába keríti a vágyakozás az élet után, amit még közösen terveztek el. Americának rettentően szüksége lenne egy kis időre. Míg azonban ő a kétféle jövő lehetősége között vergődik, az Elit tagjai pontosan tudják, hogy mit is akarnak – s egyre valószínűtlenebbnek tűnik, hogy Americának lehetősége nyílik választani… „Mintha az Éhezők viadala (leszámítva a véres jeleneteket) és a Nagy Ő (leszámítva a véres jeleneteket) elegye lenne. Cass ügyesen szítja America és Maxon vágyát, de közben nem hagyja kialudni a lány első, tiltott szerelmének parazsát sem." – Publishers Weekly

Körülbelül fél éve olvastam a sorozat első részét. Most úgy döntöttem, hogy megszerzem a másik két részt is, de sajnos csak Az elitet tudtam megvenni, mert a könyvesboltban nem volt meg Az igazi és a kiadónál sem volt. Így csak a 2. rész van meg, de ami késik nem múlik.


Októberben szerzett könyvek:
Ebben a hónapban magamhoz képest  átlag mennyiségű könyvet vettem, vagyis hármat.

Lauren Oliver - Pánik



Fülszöveg: Heather soha nem gondolta volna, hogy részt fog venni a Pánikban, a legendás versenyben, a végzős gimnazisták megmérettetéseiben, amelynek rendkívüli tétje van – mindenekfelett a busás nyeremény. Soha nem képzelte magát bátornak, sőt azt sem gondolta, hogy valaha küzdeni fog vagy kiáll magáért. Amikor azonban talál valamit, és valakit, akiért küzdhet, rájön, hogy bátrabb, mint hitte volna. 
Dodge viszont soha nem félt a Pániktól. Mélységes titka rendkívüli hajtóerő, és biztos benne, hogy a győzelmet is garantálja neki. Azt azonban nem tudja, hogy mások is őriznek titkokat. Mindenkinek oka van játszani. 
Heather és Dodge számára a játék új szövetségeket, váratlan felfedezéseket hoz, és mindkettőjüket megismerteti az első szerelemmel. Ráébreszti őket, hogy néha azokra a dolgokra van a legnagyobb szükségünk, amelyektől a legjobban félünk.

Ezt a könyvet elsősorban azért vettem meg, mert amint feljebb említettem,  Az igazit nem tudtam megvenni, mert a kiadónál sem volt. Mégis erős késztetést éreztem arra, hogy vegyek egy új könyvet. Azért erre esett a választásom, mert a fülszövege alapján érdekesnek tűnt, illetve pont azokban a napokban jelent meg. Mivel a szállítás miatt október elején érkezett meg, ezért az októberi szerzeményeim közé került.

Még nem olvastam el a könyvet, de szeretnék róla értékelést írni. Szóval számíthattok rá.

Lauren Kate - Fallen - Kitaszítva (Fallen sorozat 1. kötete)


FülszövegÉjfél körül végre formát nyert a lány szeme. Macskaszerű, félig leszánt, félig pedig kérdő tekintet – bajt sugallt. Igen, pontosan olyanra sikeredett a szeme, amilyennek lennie kellett. A külső szemzug a finom, elegáns szemöldök felé emelkedik, egész közel a sötét hajzuhataghoz. A fiú kinyújtott karral maga elé tartotta a papírt, s megszemlélte. Nehéz volt így dolgoznia, a lány távollétében, de persze soha nem tudott rajzolni, ha jelen volt. Mióta a lány megérkezett Londonból – nem, mióta a fiú először meglátta –, gondosan ügyelnie kellett arra, hogy távol tartsa magától. 
A lány immár naponta próbálkozott közelebb kerülni hozzá, és minden nap nehezebb volt, mint az előző. Ezért távozott a fiú reggelente – Indiába, Amerikába, nem tudta, és nem is érdekelte hová. Akárhol is kötött ki, mindenütt könnyebb volt, mint itt. Ismét a rajz fülé hajolt és felsóhajtott, miközben szenes hüvelykujjával tökéletesre satírozta a lány alsó ajkát. Az élettelen papír, ez a kegyetlen utánzat az egyetlen lehetősége, hogy magával vigye a lányt.
Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban.
A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézetben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik. Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz, és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá is tegye a lány számára. De Luce nem képes lemondani róla. Úgy vonzza a fiú, mint az éjjeli pillangókat a tűz fénye, és muszáj kiderítenie, amit Daniel olyan elszántan szeretne titokban tartani…
A veszedelmesen izgalmas és sötéten romantikus regény letehetetlen olvasmány és felülmúlhatatlan szerelmi történet.

Ezt a könyvet, illetve a többi részét már olvastam, könyvtárból kölcsönöztem ki. Így a sorozat három része nem volt meg idáig. A sorozat utolsó kötetét megjelenés után megvettem és szépen el is vittem a márciusban rendezett dedikálásra. *elégedett fej*
Én nagyon szeretem ezt a sorozatot és úgy gondoltam, hogy ideje lenne megszerezni a sorozat összes tagját. Ezt a könyvet moly.hu -ról vettem az egyik tagtól, mivel a kiadónál nem lehet jelenleg kapni.
Várhatóan a Könyvmolyképzőnél december 2-án megjelenik egy külön álló novella kötet, aminek címe Szerelemben.

Maggie Stiefvater - A hollófiúk


Fülszöveg: Nem látó csak két okból pillanthat meg egy szellemet Szent Márk éjszakáján. Vagy te vagy a lény igaz szereleme… vagy te ölted meg őt. Blue Sargent minden évben ott áll látó anyja mellett, amikor a halálra várók elsétálnak előttük. Blue sosem látja őket: ebben az évben viszont egy fiú válik ki a sötétből, és megszólítja őt. A fiú, Gansey, az Aglionby nevű helyi magániskola jómódú tanulója. Blue egyszer megfogadta, hogy távol tartja magát az Aglionby diákjaitól. A Holló Fiúkként ismert banda csak bajt hozna rá. De Blue megmagyarázhatatlan vonzalmat érez Gansey iránt. A fiúnak egy küldetést kell teljesítenie, amelyben három másik Holló Fiú is érintett: Adam, az ösztöndíjas hallgató, a kiváltságosok mintapéldánya; Ronan, a zabolátlan lélek, akinek érzelmi skálája a haragtól a kétségbeesésig terjed, és Noah, a csendes szemlélő, aki sok dolgot észrevesz, de nagyon keveset beszél. Blue-t már egészen fiatalon figyelmeztették: ő okozza majd igaz szerelmének halálát. A lány nem hisz az igaz szerelemben, ezért soha nem is aggódott emiatt. De ahogy az élete egyre jobban összefonódik a Holló Fiúk furcsa és baljóslatú világával, már nem olyan biztos a dolgában.

Ezt a könyvet szintén könyvtárból olvastam és imádtam. Őt is meg akartam szerezni, mert újra szeretném olvasni, illetve a folytatását Az álomtolvajokat is meg szeretném szerezni és elolvasni, mert azt még nem olvastam. Az írónőtől korábban olvastam már a Marcy Falls farkasai sorozatot és azt is imádtam.
Ezt a könyvet is moly.hu -ról vettem az egyik tagtól. Számíthattok rá, hogy erről a könyvről is írni fogok, illetve a második részéről is, amint megszereztem és elolvastam. :)



Ezek lettek volna a szeptemberi és októberi szerzeményeim.
Te melyik könyvet olvastad ezek közül és melyiket nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése