2014. október 25., szombat

TAG | Kérdőív molyoknak


Ma egy TAG bejegyzést hoztam nektek, amiben a Kérdőív molyoknak nevű TAG -et töltöm ki. Remélem, hogy tetszeni fog nektek. Ha akarjátok nyugodtan írjátok le kommentben a saját válaszaitokat.

1. Szoktál nassolni olvasás közben?
Nagyon ritkán szoktam, mert ha olvasok, akkor inkább a könyvre szeretnék figyelni nem az evésre. Illetve azért se szoktam sűrűn, mert félek, hogy nehogy összekenjem a könyvet valamivel. :)


2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?
Inni sem szoktam olvasás közben, mert ha szomjas vagyok akkor kimegyek a konyhába és iszok, ennyivel elintézem. Nagyon ritkán , - akkor is csak a hidegebb évszakokban -  meleg teát szoktam inni olvasás közben.

3. Szoktál beleírni a könyvekbe vagy kivagy magától a gondolattól is?
Nem szoktam beleírni a könyveimbe, még a nevemet sem. És nem is értem, hogy mások hogy képesek beleírni a könyveikbe.

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz?
Általában könyvjelzővel szoktam, ha nincs nálam, akkor papírzsepivel. Ha az sincs nálam, akkor felírom a telefonomba az oldalszámot.

5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?
Többnyire fejezet végéig szoktam olvasni. Előfordul, hogy eldöntöm, hogy az aktuális fejezet végén lerakom a könyvet, de csak három fejezettel később jön össze. Egyébként, ha valami fontos dolog miatt kell leraknom a könyvet, akkor természetesen bárhol le tudom rakni.

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha idegesítő regényt olvas? 
Nem vagyok ilyen ember, egyáltalán nem dobálom a könyveimet. Ha idegesít egy rész a történetben, akkor gyorsan olvasom, hogy túl legyek azon a részen. Viszont ha maga az egész regény idegesít, akkor inkább abbahagyom az olvasást és nem olvasom el.

7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel? 
Ha van rá lehetőségem, mert közelembe van egy szótár vagy az internet, akkor igen. Ha nincs, akkor nem szoktam és sajnos sokszor el is felejtem, szóval ilyenkor tudatlan maradok. :D

8. Mit olvasol most?
Jelenleg J. L. Armentrout Luxen sorozatának harmadik részét olvasom, az Opált. Aki nem olvasta ezt a sorozatot, annak bátran ajánlom, én nagyon imádom.

9. Milyen könyvet vettél legutóbb?
Legutoljára két könyvet is vettem, de még nem érkeztek meg. Ez a két könyv Maggie Stiefvater - A hollófiúk és Lauren Kate - Fallen - Kitaszítva. A legutolsó könyv amit vettem és már nálam van, az Lauren Oliver Pánik című könyve.

10. Van kedvenc helyed/időpontod az olvasásra?
Bárhol, bármikor tudok olvasni. Ha olvasok, akkor mindig a szobámban, az ágyban szoktam olvasni. Viszont sajnos legtöbbször csak este, elalvás előtt van időm. Suliban szünetben vagy a buszon azért nem szoktam olvasni, mert félek, hogy a táskámban összegyűrődik a könyv, így inkább itthon hagyom.

11. A sorozatokat vagy az egy részes könyveket szereted jobban?
Ha jó a történet, akkor mindkettőt szeretem. Azt viszont nem kedvelem, ha van egy történet, amit több részen keresztül húznak, de már le lehetett volna zárni.

12. Van olyan könyv, amit mindig előhozol és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
Nincs ilyen könyv, ennek több oka is van. Az egyik az, hogy a közvetlen környezetemben elég kevés ember olvas, így nincs kinek könyvet ajánlanom. Egyedül anyukámnak szoktam, de ő úgyis minden új könyvemet elolvassa. A másik ok az, hogy ha ajánlok valakinek egy könyvet, akkor az ízlésének megfelelőt szeretném ajánlani neki.  Olyan könyv pedig nem létezik ami minden ízlésnek megfelel.

13.Hogy rendszerezed a könyveidet?
ABC sorrendben rendszerezem a könyveimet, az írok keresztneve alapján.


Ennyi lett volna ez a TAG, remélem tetszett. 
A válaszokat várom kommentben a bejegyzés alatt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése