2014. szeptember 7., vasárnap

Susan Ee - Angyalok bukása | Értékelés #6



Fülszöveg: Hat hete már, hogy az apokalipszis angyalai alászálltak, és elpusztították a modern világot. Nappal az utcai bandáké a hatalom, de az éjszakákat a rettegés és a babona uralja. Mikor az angyalsereg harcosai tovaszállva magukkal ragadnak egy gyámoltalan kislányt, annak tizenhét éves nővére, Penryn bármit megtenne, hogy visszaszerezze a húgát.
Bármit. Ha kell, akár arra is hajlandó, hogy alkut kössön egy ellenséges angyallal.
Rafi félelmetes harcos, de most legyőzötten, szárnyaitól megfosztva, haldokolva hever a földön. Korszakokon átívelő háborúkban vívott győztes csatákat, most pedig egy éhezéstől legyengült tinilány kell, hogy megmentse az életét.
Miközben átvágnak a sötétségbe és káoszba merült Észak-Kalifornián, csak egymásra támaszkodhatnak a túlélés érdekében. Kénytelenek együtt megtenni az utat, hogy eljussanak San Franciscóba, az angyalok erődítményébe, ahol a lány mindent kockára tesz, hogy megmentse a húgát, az angyal pedig kénytelen legnagyobb ellenségeinek könyörületességére bízni magát, hogy újra ép és egész lehessen.

Kiadó: Könyvmolyképző Könyvkiadó
Fordította: AncsaT
Kiadás éve: 2013
Oldal szám: 341 oldal


Véleményem: Ez a könyv fantasztikus, csodálatos! Már eleve azért megtetszett, mert angyalos, a tartalma is megfogott és a borítója is szuper. A Könyvmolyképző rakott fel belőle részletet, így bele olvastam és még jobban megtetszett. Ez volt az első disztópia amit elolvastam és I-M-Á-D-T-A-M!  Azóta nagyon szeretem az ilyen témájú könyveket. :3
De térjünk a történetre:

Nagyon tetszett Penryn karaktere, mert ő nem egy tipikus hisztizős, félős tini lány, hanem igenis egy talpra esett, erős, céltudatos, kemény csaj, aki képes minden megtenni azért akit szeret. Rafi karaktere már alapból azért tetszett mert angyal (*-*), aztán ahogy egyre többet olvastam a könyvből még jobban megtetszett. Nagyon jól átadta a történet a túl élés, a háború és "világ vége" hangulatát. Az angyalokat teljesen más szemszögből láthatjuk, itt az angyalok szexi, tökéletes szépsége mögött egy gonosz belső lakozik, az emberek halálát akarják és kihasználják őket, felsőbb utasítások hatására.

Egyáltalán nem sejtettem, hogy így alakul a történet, bár igazából nem is gondolkoztam rajta, csak olvastam és élveztem a könyv eseményeit és hangulatát.
Amikor az utolsó sort elolvastam és észre vettem, hogy nincs már több sor/fejezet, annyira bántam, hogy vége lett, hogy gyorsan meg is néztem , hogy van -e második része a történetnek. Nagy boldogságomra van,az angol címe World After (ennek a borítója is csodás ^^ ), de sajnos fogalmam sincs, hogy mikor jelenik meg Magyarországon, remélem még ebben az évben eljut ide is. *-*


Pontozás: 5/5*
Borító: 5/5
Kedvenc szereplő: Rafi, Penryn
Nem kedvelt karakter: Bariel , Penryn anyja
Kedvenc rész: az egészet imádtam *w*

Megtetszett a könyv és még nincs meg neked? Vásárold meg most! :) 
kartonált |  kemény táblás



Ha nem olvastad még a könyvet remélem kedvet kaptál rá. :)
Ha olvastad már, akkor írd meg kommentben, hogy Neked mi a véleményed a könyvről. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése